ONLINEMARKETING

WGEV - Keresőoptimalizálás

MENÜ

A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, SEO) az a tevékenység, melynek célja, hogy egy weboldalt a webes keresők (mint például a Google) megtaláljanak, és a találati listában minél előrébb mutassanak. Statisztikák szerint a legtöbb honlapot a keresőoldalakon keresztül találják meg. felmérések alapján a hazai internetezők 80%-a keresőkben választ szolgáltatót, vagy terméket. Ennek megfelelően kialakult egy egészséges versenyszellem, és a vállalkozások, cégek, vállalatok egyre inkább ennek ismeretében alakítják ki weboldalaikat. Arról nem is beszélve, hogy ez a forma a legolcsóbb és leginkább megtérülőbb hirdetési lehetőség.

Az, hogy egy cég honlapja bekerül a nagyobb keresőkbe,  még nem jelenti azt, hogy rá is fognak találni az érdeklődők. Ha egy web-optimalizálással foglalkozó cég a „weboptimalizálás” keresőszóra a 120-ik találatnál jelenik meg, szinte garantált, hogy nem lesz sikeres, hiszen a legritkább eset az, amikor a potenciális ügyfél ellapoz egészen a 120-ik pozícióig. Éppen ezért szükséges hogy oldalunk az első találatok között szerepeljen. Erre születtek különböző technikák, melyek a keresőkben való előrehaladást és – nem utolsó sorban – a tartós ottmaradást hivatottak elősegíteni. A keresőoptimalizálás egy tevékenység, amivel egy weboldalt keresőkre hangolunk.

Sokan úgy gondolják, hogy ha elkészült weboldaluk, semmi másra nincs szükség csak feltüntetni elérhetőségüket és várni a megrendeléseket. Hiszen egy honlap célja az, hogy bemutassa cégünk tevékenységét, felkeltse a látogatók igényét az általunk kínált szolgáltatásokra vagy termékekre. Ez idáig rendben is van, csak akkor van probléma, ha oldalunk nem jut el a célközönségig.

Gondoljunk  bele: kik keresnek rá úgy egy link marketinggel foglalkozó cégre, hogy www.seosem.hu, amikor nem is tudják, hogy létezik ilyen. Valószínűbb, hogy az érdeklődők a „link marketing” szót fogják elsősorban megtekinteni.

Miért? Azért mert a mai kor emberei hozzá vannak szokva ahhoz, hogy bármilyen dologról is van szó, több lehetőséget (opciót) is felkínálnak nekik, és Ők mérlegelve saját igényeiket, az optimális terméket, vagy szolgáltatást fogják igénybe venni.


 

online marketing | keresőoptimalizálás | linkmarketing | SEO | SEM | keresőmarketing | videomarketing | blogmarketing | apromarketing | virusmarketing | kereső optimalizálás | onlinemarketing | link marketing | design | webdesign | grafikai tervezés | arculattervezés | logo | logotervezés | grafikai stúdio | honlapkészítés

Asztali nézet